Postovni sluzby (Bylo:Re: OT: Re: Baluova prednaska na VUT -pochvala!)

Bitovod hw@prelude.cz
Sobota Prosinec 22 12:34:27 CET 2007

No jestli on nebude problem v tom, ze on nema nosit _oznamenky_, ale spis ty
baliky... Mimochodem: To, ze by mi kdokoli z CP privezl libovolne velky ci
tezky balik, si nechavam zdat uz hezkych par let. U nas se s tim nenamahaji
a zridkakdy se jim podari hodit do schranky aspon to oznameni. Celkem bezne
prijde balik na postu v den X a jiz v den X+2 az X+7 dostanu do schranky
DRUHE upozorneni na ulozenou zasilku, s tim, ze to prvni nikdy neprijde.
Podotykam, ze toto se nestava v Horni Dolni, ale na Praze 1 s dorucovaci
postou Jindrisska. Stiznost pomohla pouze v tom, ze po ni, resp. po nich uz
nedorucuji ani doporucene dopisy a rovnou hazou oznameni, a to i v pripade,
ze je nekdo doma...

Ona ta privatizace mozna neni zase az tak blby napad. Mimochodem, s CP jsem
mel profesne co do cineni zhruba pet let jako ne uplne radovy zamestnanec a
dodnes si myslim, ze je v CR malo firem s vetsim... no kdyz budu chtit byti
korektni, rekl bych chaosem, v opacnem pripade bych to nazval totalnim
bordelem (ale nenazvu, protoze chci byt korektni :), konkurovat muze snad
jen predlistopadova armada a nektere slozky CD...

Pavel Kutina

P.S.: Jen perlicka pro zasmani: Mel jsem zasilku, odchazejici z Thajska do
Anglie (letecky) a nasledne z Anglie do CR (take letecky). Cestu z Thajska
do CR to urazilo za pet dnu, a CP trvalo dalsi ctyri dny, nez se odhodlali
zahodit mi do schranky oznameni (samozrejme druhe) o doruceni...
Hmmmmmmmmmm.