12C508 to 12F629

hfmcons hfmcons@o2active.cz
Pátek Prosinec 21 13:11:45 CET 2007

To samoizřejmě vím, že je 629 "poněkud" jiná, vypadá to, že jsem zapoměl
nastavit komparátor, ale je také možné, že bude problém ve WDT ten je taky
trochu jiný a v tom programu hraje důležitou roli. Pokud to rozjedu, dám
krátce vědět na co si dát při této portaci pozor. Jinak dík.
S pozdravem,
                        Miloš Dašek
  ----- Original Message -----
  From: Robert
  To: HW-news
  Sent: Thursday, December 20, 2007 11:40 PM
  Subject: Re: 12C508 to 12F629

  "Zabudli" ste si uvedomit, ze 508-cka pouziva sadu 33 instrukcii a 629-ina
sadu 35 instrukcii.
  Nic sa nedeje, staci ak si spravne nahradite:
  1. prikaz OPTION prikazom MOVWF OPTION_REG
  2. prikaz TRIS prikazom MOVWF TRISIO
  (v oboch pripadoch je predtym potrebne ulozit do W tu "spravnu" hodnotu a
nezabudnut na nastavenie spravnej banky)
  3. nastavit - vypnut - komparator
  4. dat si pozor na spravne adresy uzivatelskych registrov
  5. co ja viem, na co som v tejto chvili este zabudol :-)

  Pouzitie flashkovej 508 je podstatne jednoduchsie...
  ...a este je oproti 629 o tretinu lacnejsia.

  Robo
  robo35 "na" zoznam.sk

  PS. vzhladom na nefunkcny zoznam.sk posielam z alternativnej adresy -
nedpovedat, vdaka