12C508 to 12F629

Robert baro69@azet.sk
Čtvrtek Prosinec 20 23:40:48 CET 2007

"Zabudli" ste si uvedomit, ze 508-cka pouziva sadu 33 instrukcii a 629-ina sadu 35 instrukcii.
Nic sa nedeje, staci ak si spravne nahradite:
1. prikaz OPTION prikazom MOVWF OPTION_REG
2. prikaz TRIS prikazom MOVWF TRISIO
(v oboch pripadoch je predtym potrebne ulozit do W tu "spravnu" hodnotu a nezabudnut na nastavenie spravnej banky)
3. nastavit - vypnut - komparator
4. dat si pozor na spravne adresy uzivatelskych registrov
5. co ja viem, na co som v tejto chvili este zabudol :-)

Pouzitie flashkovej 508 je podstatne jednoduchsie...
...a este je oproti 629 o tretinu lacnejsia.

Robo
robo35 "na" zoznam.sk

PS. vzhladom na nefunkcny zoznam.sk posielam z alternativnej adresy - nedpovedat, vdaka
  ----- Original Message -----
  From: hfmcons
  To: HW-news
  Sent: Thursday, December 20, 2007 10:21 AM
  Subject: Re: 12C508 to 12F629

  Mám po ruce 629 a po nahlédnutí do DS se mi jevil jako kompatibilní, až na jiné adresy registrů a ukončená podpora intrukce TRIS, ale jak se zdá, jsem něco přehlédl. Program vykonává činnost, jejímž výsledkům až tak moc nerozumím, tak to nebudu lámat přes koleno a objednám něco "kompatibilnějšího". Zajímalo mě jen, kde může být chyba, resp. nejspíš jsem zapoměl něco vypnout nebo naopak zapnout.
  S pozdravem,
                          Miloš Dašek