Zaciname s ATMEGA16

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Prosinec 19 18:49:45 CET 2007

Zaklad je AVR Studio (priamo od Atmela) - programovanie v asm,
simulacia, atd.

Pre C treba nainstalovat WinAVR (GCC, atd) - dointegruje sa do AVR
Studia.

Pre debuggovanie priamo v aplikacii treba JTAG-ICE, navody na
www.mcu.cz. Odkaz na funkcny bootloader som tu posielal viackrat. S nim
to v AVR Studiu funguje. No a na prvotne napalenie bootloadera bude
potrebny ISP programator, napr. PonyProg + jednoduchy adapter na LPT.

No a pre pohodlnejsiu pracu nechat AVR Studio odpocivat a pouzit
Eclipse. Navod vid najnovsi clanok na www.mcu.cz.

miro

PS: momentalne nemam cas, pohladal by som aj vsetky linky. Ak to bude
este aktualne, tak neskor vecer.

http://www.yahoo.com/r/hs