Zaciname s ATMEGA16

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Středa Prosinec 19 18:43:43 CET 2007

Zdravim,
na stare kolena som sa zblaznil (rozumej mam este 2 tyzdne dovolenky a
neviem do coho pichnut) tak si chcem postavit este jedny hodiny.
Vzhladom na to ze naposledy som s jednocipakmi robil asi pred 7 rokmi a
ovladam len asembler 51-tky nebolo by zle sa posunut trochu dalej ;-)
Kupil som si cipy ATMEGA16, lebo mi niekto poradil ze sa lahko
programuju :-) Viete ma odporucit na nejaky rychlokurz pre uplnych
zaciatocnikov, kde sa dozviem ake programy si mam stiahnut (vyvojove
prostredie so simulatorom), ako sa to programuje v ASM alebo v C, aky na
to treba programovaci hardware a podobne?
Budem povdacny, naozaj potrebujem uroven pre blbcov, neviem o tom zhola
NIC :-) Videl som ze to ma nejaky JTAG interface, mam v robote asi 4
rozne JTAG kable, pre xilinx, pre alteru, pre este neviem co, da sa to
pouzit, alebo musim zlepit nieco dalsie?
Pripadne sa sa doporucit nejaky iny jednocipak, ktory by mal desiatky kB
pamate programu, aspon 16 I/O pinov a programoval sa povedzme cez
seriovu linku?
b.