Prodava FRAM nekdo jiny nez CIT ?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Prosinec 19 01:27:18 CET 2007

Puvodni zprava ze dne 19.12.2007 od Tomáš Tomáš:

> Mohl bych argumentovat, tim, ze obalka na cenna psani je levnejsi
> nez ta bubinkova (5.5), ale nejsem detailista.

A to tam hodis jen tak do obalky? To snad neee...

> Naklady na odvoz na postu 10Kc nejsou koser protoze jsou moc vysoke,
> pri prumerne 10 zasilkach/ odvoz to dela 100Kc a za ty prachy se da
> jezdit taxikem. :-)

Kdy jsi jel prosimte naposledy taxikem? :-)))

Jinak, pro profi baliky a obchodni baliky si posta prijede sama na sve
naklady. Ale treba u EMS zasilek si prijedou za 80 Kc (bez ohledu na
mnozstvi). Pro jine si neprijedou.

> Stejne tak neni koser uctovat cas na vypneni obalky a podobne, to
> jsou bezne cinnosti, ktere se hradi z obchodni marze produktu,

Vsechny naklady musi nekdo zaplatit. Jestli to zaplati z marze nebo z
balneho, to si rozhoduji oni.

> koneckoncu , kdyz prijdu osobne tak bude take probihat nejaka
> cinnost a jako zakaznik ji nebudu platit. Tech 120 je tusim u CIT
> bez DPH

A oni maji nejakou kamennou prodejnu? Ja myslel, ze jsou distributor.

Jinak treba obvykle byva to, ze kdyz nekdo ma kamennou prodejnu a
internetovy obchod, miva zbozi na internetu o neco levnejsi, prave
kvuli tomu, ze to stoji mene nez prodejna.

> Nase firma odesle rocne cca 3000 zasilek, jak jsem jiz uvedl u toho
> to typu zxasilky by postovne bylo 60Kc a i pri techto cenach

A ta zasilka ale prijde za tyden. Ja chci sve zbozi hned.

> vykazuje ucet postovne mirny prebytek (prijmy nad naklady) tzn.
> nedotujeme zasilani z obchodni marze.

Tak jde o to, jak to posilate a co vsechno do tech nakladu pocitate,
jestli mate distribuci striktne oddelenou od ostatnich cinnosti.
Vcetne vseho technickeho vybaveni, zamestnancu apod.

> Pokud bych mel hodnotit naklady na praci souvisejici s expedici tak
> budou vyssi u osobniho odberu nez u postovniho.

Ano, to souhlasim, tak to je. Kamenna prodejna je vzdy drazsi.

> Uzavru toto tema konstatovanim, ze u firmy, ktera teoreticky nabizi
> produkt s cenou 30Kc (nejaka mala FRAM) by melo byt nekolik forem
> dopravy s ruznou cennou.

To ale musis rict jim, ne nam. Treba se jim to nevyplati. Jsou
distributor, treba nechteji male zakazniky, kteri chteji poslat jeden
obvod za 30 Kc a jeste by chteli dotovat expedici.

Ja jsem byl s CITem zatim velmi spokojen. Kdysi jsem si objednal par
kousku vzorku od Ramtronu, dostal to k vyrizeni CIT, myslim ze me
kontaktovali, poptali se na par informaci a pak mi vzorky zdarma
dodali. Za par mesicu jsem u CITu udelal normalni regulerni placenou
objednavku a oni ji bez problemu dobre vyridili. Nebylo to sice do
druheho dne, myslim ze az obden to odesilali, ale i tak to prislo
pomerne rychle a v poradku.

Ja si treba cenim toho, ze i jako distributor maji primy prodej, ze
maji zbozi skladem a ze maji cenik na webu, tj. nemusim nejdrive
cekat do rana na cenu, kdyz se rozhodnu ve tri rano neco koupit.

Co je mi platny treba distributor Microchipu, kdyz ma skladem treba
ubohych 10 polozek, na vsechno se ceka 14 dni az 3 tydny... a kdyz
chci znat cenu, musim si nejdrive poslat poptavku a cekat na nabidku.
To si to prece muzu objednat primo v tovarne pres web a mam to na
stole mnohem rychleji. Za cenu vyssiho postovneho.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz