Prodava FRAM nekdo jiny nez CIT ?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Úterý Prosinec 18 23:23:42 CET 2007

O tragedii tu myslim nikdo nehovoril, nicmene si to zkusme spocitat

1. Bublinková obálka samolepicí 24x34cm G17 cena 8Kc vcetne DPH
2. Jsme velka firma tak to nepopisujem rucne, naklady na stitek 2kc
3. Poslu to jako cenne psani do 0.5kg za 39Kč
4. Neni to uplne koser, ale odvezeni na postu 10Kc

Suma sumarum 59Kč

OK jsem lemra a chci to poslat jako profi balik do 2kg 64Kč, suma sumarum 84Kc.
Porad tu vidim zisk 45 procent.

Docela by me zajimalo zda CIT videla vice na 2ks FRAM nebo na postovnem :-)
At nejsem chytry jak radio jerevan, postovne u nasi firmy je u podobnych zasilek 60Kc.
Normalni postovne by to bylo v pripade dobirky zalane  PPL, u profibaliku a platby predem mi to prijde take docela drahe.

Slepeckou zasilkou jdou poslat dopisy v braillove pismu pro slepce a
ne integrace :-) Tech 120 Kc neni zadna tragedie, to jsou normalni
realne naklady na postovne (dopravne) a balne plus prislusne dane.