OT: Muj nazor na Skype [Was: Re: OTnapátek: Uzavřené a otevřené standardy: ICQ a podobně... ]

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Úterý Prosinec 18 20:25:01 CET 2007

Dne Sunday 16 December 2007 13:06:18 Jan Waclawek napsal(a):
> Ten Vas zaver (ze tato miera znecitatelnenia je nakladna a preto za tym

Netvrdil jsem ze to je muj zaver, ale v dnesni dobe rychlokvasek, kdy jak hw i
sw musi byt v normalnim komercnim prostredi vyvinut v rekordnim case, mi mira
sofistikovanosti rika, ze tuto domenku - ktera neni moje, ale nekde jsem to
cetl - nelze vyloucit.
Nechci vypadat jako paranoidni, ale proste jsou veci ktere jasne povazuju za
totalni hovadinu, jako kdyz se se mnou chtel nekdo hadat, ze v dnesni dobe
jsou odposlochavany uplne vsechny telefony - coz je dle mne technicky
vylouceno datovou narocnosti, zatimco tohle vyloucit zdravym rozumem nemuzu,
resp neznam takovy argument, ktery by to vylucoval.

Jakub Ladman