USB id?

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Prosinec 17 12:32:48 CET 2007

Vidis v tom moc prava a malo logiky.

Nekdo mi proda PID, cimz se nedeje nic jineho, nez ze se zavazuje, ze
jej sam nepouzije, nic mi neprenechava, nic mi neprodava, krome sveho
zavazku. Mohu si totiz dat USB kompatibilnimu zarizeni VID i PID jak se
mi zlibi a nikdo s tim nemuze nic udelat, protoze jde jen o cisla, ale
tim ze si ten PID od nekoho "koupim", mam jistotu, ze ja jsem s VID a
PID spravne (nebo by tam byt nikdo jiny nemel) a pokud bude kolidovat s
necim jinym, chyba neni u mne, ale u toho, kdo si jej vycucal z prstu.
Predpokladam, ze nikdo nemuze nikomu branit v tom, ze se zavaze
nepouzivat urcite PID ke svemu VID a nebo ze tak proste tise cini. Na
druhou stranu kdyz do toho PID co si "koupite" nekdo "slapne", branit se
take neni jak, ale to asi neni ani v pripade, ze mate i svuj VID.

Jina situace je s logem, ktere pouzit v pripade toho koupeneho PID
nemohu, ale mohu napsat USB-COMPATIBLE a nebo neco podobneho, coz kazdy
pochopi a logo tam neni, takze se niceho nedopoustim.

--
Jiri Bezstarosti