ADT75

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Prosinec 17 09:21:27 CET 2007

> Kdyby k tomu takhle pristupovala uplne kazda firma, tak vlastne
> telefonickou objednavku neprijme nikdo.
No to je mozne - je to ale rozhodnuti Amteku zda bude prijimat
objednavky telefonem - muze se neam to nelibit, ale to ej asi tak
vsechno co se proti tomu da delat slovy klasika.

> Tady je zasadni nepochopeni spravne uzavreneho obchodu. Je uplne
> jedno, jakou formu ma objednavka. Chyba muze vznikout uplne vzdy a
> uplne vsude. Je jedno, ze co je psano, to je dano, pokud zakaznik
> nebude spokojen, je to spatne. At uz je chyba na jakekoliv strane.
> Zakaznik musi byt spokojen vzdy a za kazdych okolnosti.

To preci neni pravda a nechapes co je tim mysleno. Jakakoliv ustni
dohoda (a pripousti ji i zakon) je mozna a neni problem DOKUD jsou obe
strany spokojeny. Problem nastava pokud ma jedna strana dojem, ze
nedostala to co chtela. Je sice hezke, ze pises, zes zakaznikovi vymenil
JEDEN (byt drahy displej), ale zachoval by ses tak kdyby tech displeju
bylo treba 1000ks? Myslim, ze pak bys uz asi nebyl tak vstricny - ne
proto, ze bys nechtel, ale proto, ze par takovych kseftu by te polozilo
na lopatky.
Ja sam pracuju v branzi kdy dostat pisemne dokonale zadani je prakticky
nemozne. Cela leta jsem prevadel papirove agendy u CP do strojniho
zpracovani a to uz od dob kdy me jen tesne minuly SMEPky a nejlepsi
PCcko v kraji byla 386tka na 33MHz s 80MB HDD a obsluhu jsem musel pri
predani instruovat jak se pracuje s mysi. Takze urcite vim jaka rizika
nese ustni dohoda a to jak snadne je mluvit s nekym o necem a nakonec se
za cas ukaze, ze kazdy myslel neco jineho.

Nechci to ted vztahovat na tuto konkretni situaci, protoze do toho
nevidim a je tezke nekoho soudit. I pres to co tady padlo si myslim, ze
pisemna dohoda je zaklad dobreho obchodu.

RV