ADT75

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Prosinec 17 00:36:03 CET 2007


 17.12.2007, 0:33:37

Jo, mas pravdu. Tentokrat jsem to zvoral, a psal nesmysly.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Petr Zahradnik napsal:

> Puvodni zprava ze dne 16.12.2007 od gatilo:

>> Pripad p. Konecneho jasne ukazuje na vyhody pisemne komunikace pred
>> telefonem. P. Konecny si telefonicky neco domluvil s nekym v Amteku,
>> ale pak na to zapomel, protoze mel fofr. A v Amteku na to dotycny
>> taky zapomel, protoze mel fofr jeste vetsi, nebo mozna proto ze
>> zrovna vrkal do mlade ucetni, to nevime. Kdyby komunikace probehla
>> mailem, p. Konecny by o tom mel zaznam, a pravdepodobne by poptavku
>> 2. ci 3. den urgoval. Rovnez v Amteku by o tom byl zaznam, na ktery
>> je tezke zapomenou, chtene ci nechtene.

> Jestli to ja dobre chapu, tak pan Konecny za prve telefonoval a
> slibili mu poslat e-mailem nabidku, za druhe ten stejny pan Konecny
> take mailoval a posilal poptavku e-mailem. Tim okamzikem na to
> zapomnel a povazoval to za vyrizene - jakmile mu prijde nabidka,
> potvrdi ji a bude to.

> Takze to dopadlo presne jako "co je psano, to je dano" - pan Konecny
> ma ve sve odchozi poste odeslanou poptavku, take si pamatuje
> telefonicky rozhovor, kdy zadal o nabidku, ale nema zadnou tu nabidku.
> Tak co je mu to platne, kdyz to pustil z hlavy, protoze dal dva
> podnety dvema ruznymi zpusoby a zadna reakce?

> Jiste, ze si mel pan Konecny jeste do kalendare napsat cervenou fixou,
> ze zatim nema potvrzenou objednavku, ze se ceka na nabidku. Zaroven
> ale, pokud je toto pravda, tak nekdo dost spatne pracoval, kdyz
> zapomnel na domluvu telefonem a zrovna tak prehledl ten e-mail...

> To ovsem znamena jedno jedine. Kdyby Amtek prijal objednavku telefonem
> a hned ji oznacil jako regulerni objednavku bez nejakeho potvrzovani
> mailem, coz se zrovna v tomhle pripade ukazalo jako kontraproduktivni
> a nespolehlive, ten dotycny obchodnik by si ji hned zapsal do
> firemniho informacniho ISO systemu a objednavka by byla zarizena.

>> Ono ciste teoreticky, aniz bych se chtel p.Konecneho jakkoliv
>> dotknout, nebo jej sebemene podeziral z nekalych umyslu, ten
>> telefoni rozhovor mohl probehnou ponekud jinak nez si p. Konecny s
>> odstupem casu vybavuje. Prislusne formulace mohli byt ponekud mene
>> jasne nez p.Konecny prezentuje, a clovek z Amteku to treba pochopil
>> tak ze se p.Konecny znovu ozve az bude u pocitace.

> Samozrejme, ze je to tvrzeni proti tvrzeni. Zrovna tak e-mail se mohl
> nekde ztratit nebo ve spechu mohlo dojit k prehozeni pismenek. Precti
> si schvalne ten puvodni mail z 10.12. jeste jednou. On tam pise take
> dve dalsi veci - za prve, ze nabidka na dalsi poptavku mu prisla po
> tydnu, za druhe pak, ze se mu to nestalo poprve, ze mu ty nabidky
> chodi neustale pozde nebo vubec. Proc by si to vymyslel? Co by z toho
> mel?

> Petr Zahradnik, pocitacovy expert

> ==========================================================
> Petr Zahradnik, Computer Laboratory
> Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
> telefon: 475 501 627, mobil: 602 409 601, fax: 475 511 338
> web: http://www.clexpert.cz, e-mail: clexpert@clexpert.cz
> ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz
> ==========================================================
>  


> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list

 




Další informace o konferenci Hw-list