ADT75

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Prosinec 16 22:21:52 CET 2007

No pockej, ale i ja jako dodavatel mam pravo si urcit pravidla. Je to
stejne jako kdyby si vycital velkovyrobci IC, ze ti nechce prodat jeden
ks. Pritom jemu se rentuje prodat treba 1000ks a vys.

Proste je to rozhodnuti, ktere ti jako zakaznikovi nezbyva nez
respektovat nebo jit jinam - pravdepodobne si to uvedomuje i ten kdo si
takove podminky nastavil.

Mimochodem duvodem muze byt i to, ze spatne prijata objednavka po
telefonu muze znamenat to, ze te bude zakaznik ve finale pomlouvat,
prestoze to nebyla tvoje chyba - staci jen, ze se nekdo z vas prerekne.

Ne nadarmo se rika co je psano to je dano.

Radek Vicek