ADT75

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Prosinec 16 22:02:54 CET 2007

Puvodni zprava ze dne 16.12.2007 od Jaroslav Buchta:

> No telefonicke objednavky jsou IMHO problematicke, vyzaduje to
> velkou disciplinu u dodavatele, aby vsechny udaje bez chyby zapsal a
> na objednavku nezapomel ;-) v mailech se prece jen da udrzet mensi
> chaos.

Jasne, to chapu, ale kdyz vola zakaznik a chce si objednat? Preci kdyz
zakaznikovi reknu, ze telefonicke objednavky neprijimam, ze musi
napsat mail nebo vyplnit formular na webu, tak uz se take nikdy nemusi
ozvat :-)

Kdyz jsem na strane zakaznika, pak chci od dodavatele komfort. Nekdy
je to moznost objednat elektronicky v noci, nekdy zase moznost tam
proste cinknout telefonem a rici, co chci - primo do ucha. Casto si
necim nejsem jisty, tak tam volam a po telefonu si to vysvetlime. Neni
nic jednodussiho, nez rici: "Tak mi to prosim poslete." a oni to
proste poslou.

Kdyz jsem na strane dodavatele, pak se snazim to tomu zakaznikovi
maximalne ulehcit. Jiste, ze je pro me lepsi si nechat adresu napsat
mailem, abych neco nepopletl, take to na zakaznika "zkusim". Ale kdyz
slysim, ze ma nedostatek casu, ze neni u pocitace, ze je to pro nej
problem, nebo ze je to proste jen jeho prani, tak na tom proste nemohu
trvat. Ono to muze zakaznika obtezovat a klidne take odradit.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz