OT: co si popovidat a dotaz na admina.

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Neděle Prosinec 16 16:36:59 CET 2007

On ovšem nechtěl udělat z HW news kůlničku na dříví, ale jen povolit obecné tlachy po přesně stanovenou dobu 2 dní v roce. Osobně mi to také přijde jako dobrý nápad. Kdekoli je totiž povolen všeobecný potlach celoročně, tam jsou především lidé, od kterých se nic rozumného dozvědět nelze a to, co se zde považuje za vulgárnost, tam je vrcholem slušnosti.

Když se třeba podíváte do diskuze na Novinkách pod jakýmkoli článkem o radaru, dočtete se pouze věci, ze kterých je jasné, že drtivá většina diskutujících ani neví, co to takový radar vlastně je (jak zastánci, tak odpůrci). Když se občas vyskytne něco rozumného, stejně se nedozvíte, zda v úvaze není nějaká chybka, neb na to přijde 150 úplně nesmyslných odpovědí.

Tady bych očekával, že se nějakých rozumných výsledků dočkám. Ovšem je mi jasné, že je to natolik ožehavé téma, aby se mohlo zvrtnout v něco šíleného i zde. Proto se tu na něj neptám, i když to s HW do značné míry souvisí (na druhou stranu si myslím, že stěžejní část problému je čistě mezinárodněpolitická). Kdyby to Admin povolil na ty 2 dny a raději předem stanovil dosti nekompromisní postih za pokračování po skončení vyhraženého času, tak bych se zeptal.

PH
  From: Petr Zahradnik
  Puvodni zprava ze dne 16.12.2007 od Jiri Bezstarosti:

  > No a kdyz mi neco ulitne, sice mne slovne vytahaji za usi, ale
  > neznamena to, ze by to byl projev nejakeho nepratelstvi, ale jen
  > ty-ty-ty, to se nedela, a to pusobi urcite mnohem lepe, nez hromada
  > sprostaren, ktere se muzete dockat jinde.

  To bys me, Jirko, rozesmal, zrejme ctes trochu jinou konferenci nez ja
  :-) Hromada sprostaren, vulgarit a osobnich vypadu je tu kazdou
  chvili.

  > Kde jinde na takove lidi narazite ? Moc takovych mist neni, alespon
  > ja moc takovych mist neznam.

  No jo, ale ze neznas, to prece neni duvod k tomu, aby se z HW
  konference udelala politicka kulnicka na drivi :-)

  Ja mam na to ten nazor, ze kdyz je konference o HW, melo by se tam
  psat o HW. Hranice tematu nejsou jasne ohranicene, tak se obcas vejde
  i neco navic, co s HW souvisi jen castecne. Ale na diskuze o politice
  si muzes na internetu prece najit spousty jinych konferenci.

  Podivej se na to i z jine stranky - nekdo chce poradit s HW, napise
  dotaz, ale ten zanikne v dalsich 50 prispevcich o tom, jak je Skype
  (nebo jine produkty, dosad si sam, co nemas rad - treba ICQ, Windows,
  Office, proste cokoliv, co ti lezi v zaludku) vyvijen zpravodajskymi
  sluzbami za ucelem spehovani. Tak jak k tomu ten chudak prijde?

  PS: Ja se treba hodne podivuji nad tim, ze tady ti nejerudovanejsi
  odbornici, kteri presne vedi vsechno uplne o vsem, co se kde sustne,
  co kdo pro koho vyviji, kdo za cim stoji, cim kdo koho manipuluje, na
  co si mame dat pozor, kde nas kdo sleduje, kdo kudy pronika, kdo co
  financuje, jaka data stahuje nebo odesila ke spionazi, neumeji ani
  poradne quotovat prispevek a posilaji uplne zbytecne kilobajty znaku
  navic jen proto, ze jsou lini to odmazat. Notabene ze se vubec muze
  vyskytnout prispevek se subjektem "Re: ADMIN: xxx"... Uff.