OT na pXtek: UzavXenX a otevXenX standardy: ICQ a podobnX...

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Sobota Prosinec 15 22:59:53 CET 2007

Za to vyhledávání může vyslání požadavku z javascriptu co si klient načte od
googla.

Reklama se načte dřív, protože jejich webserver je rychlejší a na tlustší
lince než ten váš, navíc bude mít gzipnutý obsah takže se vejde do
jednoho-dvou paketů i s hlavičkou. Navíc browser vykreslí základ stránky s
iframes, no a když do iframe dorazí něco v designu který nezdržuje, tak ho
to zobrazí dřív než stránku plnou tabulek a css pozic.

----- Original Message -----
From: "Jan Galuszka" <konference@ei.cz>

Ale kdyz jsem prochazel logy a statistiky, nechapal jsem, kolik naslednych
pristupu na stranky vyvolaly nektere navstevy ctenaru. napr. kdyz v mem
systemovem vyhledavani nekdo vyhledal SLOVO , tak behem nekolika sekund
SLOVO bylo vyhledavano z dvou IP adres jinych. A to pritom ctenar nekliknul
na odkaz GOO*GLE

Z druhe strany zas maji muj obdiv v tom, ze targetove reklamy vlozene na
stranky v 95% odpovidaly obsahu zverejneneho clanku. Nechapu tu technologii
a tu vypocetni rychlost, ktera to dokaze. A to pritom nektere reklamy
odchazely ke ctenari drive, nez samotne telo clanku. Vypada to, jakoby
pozadovanou stranku gugl precetl, upravil a pak teprve poslal ctenari.

Nyni jsem od automaticky vkladanych cizich reklamnich ploch ustoupil a
radeji si to hlidam vlastnim systemem