Re: OT na pátek: Uzavřené a otevřené standardy: ICQ a podobně...

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Sobota Prosinec 15 00:50:14 CET 2007

Podle me tim, ze si clovek kupuje kredit aby s tim mohl volat na normalni
telefony. A ze znam dost lidi co maji cast rodiny jinde ve svete a volaji
jim na telefon za levnejsi ceny. Ptate se proc ne primo na skype zadarmo?
Protoze kvuli posunu casu jsou treba ti pribuzni zrovna v praci kdyz je u
nas vecer a v praci skype mit nemohou.

PK.