OT: Predvianocne plane filozofovanie

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Prosinec 15 22:34:35 CET 2007

Boj tiez celkom iste nie je cesta k slusnosti. Mozno k nejakemu systemu kde kazdy na kazdeho bude davat velky pozor. Ale nie k normalnej slusnosti.

Navyse, ako som to tam pisal, je to z oboch stran. Rozvodne zavody by toto nerobili keby sa k nim ludia spravali slusne, t.j. keby medzi nimi bolo len mizive percento vychytralcov (nechcem radsej pouzit iny vyraz).

Aby ste ma zle nepochopili, mna by ten spominany _konkretny_ pripad zrejme tiez vytocil do bezvedomia a zrejme mate pravdu ze v nasej neslusnej spolocnosti treba vyuzivat "prava" atd. Ale so slusnostou to nema nic spolocne a k slusnosti sa tak dopracovat celkom iste neda.

wek