RE: Výběr zařízení WAS: RE: Muj nazor na SIP/H.323

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Prosinec 15 16:53:26 CET 2007

Abych to upřesnil právě kvůli podobným dohadům. Vzhledem k tomu, že snaha
byla o co nejtišší router, je ta deska namontovaná v normálním microATX
case, kde je spousta místa právě pro odvod tepla. Jako zdroj jsem použil
externí krabičku vybrakovanou z naprosto nevhodnýho miniITX od Morexu. Tedy
je celkem problematický použít "stromeček", protože do mATX ho nijak
jednoduše nenacpu. Další věc je taky jasně daná, typ desky, prostě jsem se
dostal k vyřazené VIA Epia ML-8000 včetně onoho case od Morex. Tedy ani
změna desky není žádoucí, mohl jsem mít i výkonnější model, ale na moje
požadavky je to zbytečnost, navíc má vyšší spotřebu. Takže v tuto chvíli
není žádný PCI slot volný a tude cesta prostě nevede...

PS: Výkon je celkem dostatečný, kernel se kompiluje několik minut, ale to se
dá vydržet. Zbytek aplikací jde buď rychle nebo přes noc...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death