Re: OT: Muj nazor na Skype [Was: Re: OT na pátek: Uzavřené a otevřené standardy: ICQ a podobně... ]

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Sobota Prosinec 15 12:53:45 CET 2007

Vetsine lidi je Open Source uplne fuk, protoze si neprectou ani licenci
(i kdyz se jim na zacatku sama ukaze), neprectou si ani papiry v bance,
ktere podepisuji, natoz aby se podivali do nejakeho zdrojaku. Verte mi,
ze kdyz do zdrojaku napisete poznamku "TADY TO POSKODI VSECHNY DOSTUPNE
SOUBORY !" a nebo cokoli stejne "hezkeho", ani si toho nikdo nevsimne
(tedy z 99.99%). Jasne nekdo to najde a kdyz bude prusvih, da to nekam
na web a lide se to dozvi, ale vsichni jsme se dozvedeli, ze nejmenovany
ministr nezvladl ani svou vlastni ekonomiku (musel pobirat davky), a ze
stat je trochu vetsi podnik, a deje se neco - vubec nic.

Pane, nerad Vam to rikam, mozna jste to jeste nepochopil, ale vetsina
populace teto planety je naprosto lina nebo imbecilni, popripade v
kombinaci.

--
Jiri Bezstarosti