8-bit MCU rozsirenie obzorov (aspon pre mna)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Prosinec 14 23:35:58 CET 2007

Mno, v eng sekcii tam ja nic nevidim...

Ale v zjednodusenej cinskej (http://www.bjxmcu.com/admin/dlxp.asp ) je ta prevodna tabulka, uz mi je to jasne - pinovo kompatibilne tipy pre PIC, NEC ba dokonca Holtek (to je uz IMHO sila). Mozno je aj v nezjednodusenej cinskej, ale to sa mi uz nechcelo klikat... :-)

Ale inak je to uplne jasne. Oni nemaju vobec ziadnu potrebu tam tu anglictinu tlacit. Z krajin kde nepoznaju rozsypany caj je viacmenej nulova pravdepodobnost ze dostanu pre nich zaujimavu objednavku...

wek