8-bit MCU rozsirenie obzorov (aspon pre mna)

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Prosinec 14 23:03:46 CET 2007

--- Jan Waclawek <konfera@efton.sk> wrote:

> Dakujem za podiel z novych obzorov :-)

Rad aj nabuduce, ked sa mi dostane do ruk nejaky exot :-)

> Mno, podla vsetkeho toto nie je vyrobca, sami predsa pisu na tej
> uvodnej stranke, ze "Shenzhen Bojuxing Industrial Development
> Co.,Ltd. is an accredited agent of Taiwan ELAN Microelectronics
> Corp., a renowned provider in the electronic industry."
> Takze zrejme je to len preznaceny Elan, konkretne asi

http://www.emc.com.tw/eng/8bit_prod_dsc.asp?gid=&tid=000012&tt=8bit_ioadc_ds&nn=I%2FO%2C+ADC%2C+LCD+Type+%28Commercial+Grade%29

Hmm bude to tak... nuz, priznam sa, ze som to necital, rovno som patral
po informaciach o "produkte". Inac doporujujem v eng sekcii
http://www.bjxmcu.com/eabout.htm
menu -> Product -> Product scheme :-))

miro

Be a better friend, newshound, and