Ucinnost LED (bylo: luxeon 3W seriove razeni ??)

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Prosinec 14 23:07:30 CET 2007

Nicmene proc se u DO pouziva tenhle "overburning" a zda se ze to opravdu
funguje? Urcite dosah DO je vetsi kdyz ji PWMkou dru treba na 500mA se
stridou 1:10 nez kduz ji poustim jen na 50mA. Chapu, ze u DO se nehoni
asi ucinnost, ale i tak by 1000% pres limit nemelo mit valneho smyslu.

Infraledky jsou jine?

Radek Vicek