Rozbocovace/slucovace (bylo: DVB-T anténa praha, co pořídit? )

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Čtvrtek Prosinec 13 17:24:11 CET 2007

Kromě toho co už zde na téma rozbočovače padlo, rád bych varoval před nákupem
opravdu těch nejlevnějších typů.
Setkal jsem se s rozbočovačem, kterej obsahoval kromě konektorů už jen dva
odpory 75R.
Ale komu by to dneska vadilo, že se do výstupů dohromady dostane jen polovina
energie, vůbec se divím že se tím impedančním přizpůsobením zabývali a že tam
místo odporů nedali jen dráty.

Pochopitelně když takový rozbočovač použijete jako slučovač tak se nebudete
stačit divit kam se ty decibely ztrácej.

Jakub