RE: DVB-T anténa praha,co pořídit?

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Čtvrtek Prosinec 13 14:17:45 CET 2007

Ja nevim, co porad mate za problem. Zkuste z dreveneho raminka vysroubovat
hacek a chytat to na nej (dobre se za neco zahakne :-))). Bydlim v
Hodkovickach (cili od Barrandova pod kopcem a prez reku v naprostem doliku),
nevidim ani na Zizkov, ani na Petrin ani na Cukrak natoz potom na Zeleny pruh
a vse opravdu chytam ve velmi dobre kvalite na kus dratu (pravda, musim s nim
na balkon, protoze mame pokovena okna).

Jakub Serych