Monitorovani site

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Prosinec 12 13:48:24 CET 2007

Zaznamenávání packetů na 10Gbit lince je čistá utopie. Spíš se jedná o
analýzu packetů nebo častěji spíš spojení. Ten monitorovací systém vůbec
nebude banální, takže určitě tam bude několik stupňů vyhodnocování. "Čistá"
komunikace projde rovnou, podezřelá komunikace se bude hlídat víc a hlouběji
až třeba do úrovně zaznamenání kompletní podezřelé komunikace.
Ale určitě by šlo zařídit, aby se veškerá komunikace zaznamenávala, jenže to
je naprostý nesmysl a tipuju, že záznamová kapacita by došla maximálně během
několika týdnů...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death