Izolace potenciometru

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Prosinec 11 23:57:03 CET 2007

Presne tak, dnes je bezne zohnat potenciometer s plastovou oskou. Napr.
SOS (je aj v CR) http://www.sos.sk/download/files/kat2007/a.pdf strany
A10, A11: priemer a material hriadela 4(6)mm/plast. U nas berie aj vela
maloobchodnikov so suciastkami od SOS, takze nie je problem rovno taky
potenciometer kupit (akoze ak to treba hned a usetrit na postovnom).

miro