Izolace potenciometru

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Úterý Prosinec 11 21:36:30 CET 2007

Zkus se podivat po potenciometru s plastovou oskou, treba es-ostrava.cz
je vyrabi (napr. TP160D, TP160P) a pokud si pamatuju, meli na webu i
vypsana izolacni napeti. GES vede nejake noname s plastovou oskou, ale
nejsou nejhorsi, mame je v praci a nemenil jsem zatim zadny.

Kovovou osaku bych do stmivace radeji nedaval, hmatniky obcas upadavaji
nebo je nejaky expert urve, vzpomen si, kolikrat jsi videla osku
potenciometru bez hmatniku treba na radiu apod.

Ivos