Monitorovani site

Zdenek zdej@atlas.cz
Úterý Prosinec 11 12:25:15 CET 2007

Puvodni otazku jsem minil z uplne jineho uhlu pohledu:
Ve firme doslo k preinstalovani cele site. V noci. Bez predchoziho nebo
i nasledneho informovani zamestnancu. Na monitotovani ma zamestnavatel
jiste pravo, ale mel by informovat, ze tak cini.
Zaroven umoznil na PC vzdalenou spravu a kdejakemu dodavateli SW
umoznuje pristup.
Proto jsem se zde tazal, co vsechno je technicky mozne monitorovat.

Zdenek