Monitorovani site

Galloth lordgalloth@gmail.com
Úterý Prosinec 11 12:11:44 CET 2007

Sit si samozrejme monitoruje kazdej vetsi provozovatel, logy se musi
zaznamenavat ze zakona. Co se tyce nesifrovanych spojeni, tak pokud
jste terorista, tak pocitejte s tim, ze stihnou profiltrovat veskera
nesifrovana data co poslete. Pokud terorista nejste, tak by vam to
nemelo vadit, protoze cim lepsi ma monitorovani provozovatel, tim
mensi je sance, ze mu tam nekdo jinej bude delat binec.