Budou procesory PIC v DIL? - pajeni v rozteci 0.5mm

dejfson dejfson@gmail.com
Sobota Prosinec 8 12:56:44 CET 2007

a nebo si proste koupite do pajecky hrot ktery se jmenuje
gull-wing.ten vam pri pajeni vytvori minivlnu a tim zapajite bez
problemu pouzdro s 250vyvody.pred pajenim  je potreba nanest na plosky
kalafunu.ta se prodava v tekutem stavu ve forme tuzky.tou pouze
prejedete vsechny vyvody
d.