Budou procesory PIC v DIL?

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pátek Prosinec 7 17:27:39 CET 2007

> Taky ne, brouka vezmu horkym vzduchem a odklepnu z desky.

Jo tak to samozrejme ano, pokud mam vybaveni tak si poradim i s BGA ale
psal jsem o pripadu kdy horky vzduch nemam nebo jako na potvoru neco
odejde jako napriklad topne teleso coz nas pred casem v nejmin vhodne
chvilce potkalo.

> to delal, protoze jsem si zapomel o mistnost vedle osazovak a byl si
>  liny pro nej zajit (ze jsem proste king a snad si pamatuju ...) a
> tak desne jsem si veril, ze jsem ho pak musel sundat a pootocit ;))).

:-)))

> No mame v procesoru konfiguracni data, Takze poslu zakaznikovi
> procesor a on si tam da novou verzi.

No a neni jednodussi implementovat nejaky bootloader a poslat mu
firmware a konfiguraci mailem? Ono nutit zakaznika menit nejakou
soucastku, navic v tak blbe patici jako je PLCC kdy to chce specialni
kleste nebo sikovnost neni nejlepsi. Ze zkusenosti vim, ze nekteri
zakaznici maji hruzu zapojovat i kabel do svorkovnice a trvaji na
nezamenych konektorech. Navic pokud je zakaznik nekde hodne daleko v
zahranici tak i to postovne neco stoji. Proste loader a upload pres
komunikacni linku se mi uz nekolikrat vyplatil. Problem nastava kdyz
zarizeni komunikaci nema ale to je mensina nasich veci.

Pavel