OT: poradi prispevku

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Pátek Prosinec 7 08:37:31 CET 2007

To je vlastnost. Pokud vím, tak mailový server nemá nikde předepsáno, že
musí maily odesílat ve stejném pořadí, jako je přijal. Kromě toho může
být dočasně zaneprázdněný a mail odmítnout. Než to odesílající zkusí
znovu, může mezitím odpověď projít.
Když se podíváte do hlaviček mailu, konkrétně do Received:, tak můžete
odhadnout, mezi kterými servery se mail pozdržel.
Láďa