OT: poradi prispevku

JD jirkonf@seznam.cz
Pátek Prosinec 7 03:09:21 CET 2007

Zdravim,
presel sem na jineho mailoveho klienta a vsiml si jedne veci - prispevky z
konfery chodi nejak prehazene. Kdyz si je seradim podle casu prijeti, mam je
serazene tak jak mi po sobe prisly (skutecne podle toho jak mi postupne
pribyvaji, sledoval sem to). To ale neodpovida jejich datumu / casu a moc ani
logice (tezko nekdo bude odpovidat na neco co jeste nekdo nenapsal). Je to
chyba na mem novem prijmaci nebo se nekde nektere prispevky zdrzi cestou ke
me? Mam nastavenou kontrolu posty kazdych 10minut a ten klient bezi cely den,
hazim ho jenom do listy. Zpravy stazene ze serveru se ihned po prijeti mazou.

Zitra kusim  kouknout jak budou pribyvat ve webovem rozhrani seznamu.

Tady sou screenshoty:

setrideno podle poradi prijeti:
http://pantercrew.wz.cz/_/hw_prijeti.png

setrideno podle data:
http://pantercrew.wz.cz/_/hw_datum.png

Pripojeni 5M/512k Netbox Brno, prakticky zatizene tak na 20%.

JDrozd