Měření proudu na zesilovači

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Prosinec 6 19:24:07 CET 2007

tak som to nemyslel, a nie je pravda ze za "bezne multimetre" ktore
pouzivame povazujem tie za 50k. Ale su aj male multimetre za pomerne
normalne ceny ktore vedia merat so slusnou presnotou (jednotky %) v
rozsahu kHz. Bohuzial ked nie je dostat nic ine ako lacnu cinsku
produkciu ktorou rozne modre zvierata zamorili ceskoslovensky trh tak sa
tazko porovnava :-)
b.