Měření proudu na zesilovači

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 6 17:09:12 CET 2007

Pohybuji se samozrejme na urovni beznych tecniku - tedy mam na mysli
multimetr v cenove relaci  500 - 1000 Kc.
Nakonec i Metex ( nejakej  3xxx )  s RS232, meremim kmitoctu do 1MHz a
jinymi featurami  nad 400 Hz  keca a keca. A to je multimetr za 2500 kc
a uz bych ho v bezne praxi zaradil za trochu nadstandard.  Je mi jasne ,
ze "bezny"   multimetr v Cernu je za cenu prumerne 50kkc ale tady jsme
trochu vic na zemi :-)