FLASH samodomo

konfera@efton.sk konfera@efton.sk
Čtvrtek Prosinec 6 15:47:00 CET 2007

Dakujem vsetkym za namety a pripomienky. Skusim zareagovat:

1. FTxxx je suflikova suciastka (este k tomu SMD)  len pomerne obmedzeneho poctu suflikov, a stary PC MoBo schopny flashovania v DIL32 patici este mensieho.

2. Jednocip som nechcel presne z toho isteho dovodu, preco aj ludia vobec robia programatory typu hrdzavy klinec. Je hafo kvalitnych programatorov zalozenych na jednocipoch, a fora su stale plne otazok: postavil som si hrdzavy klinec a nejde mi, co mam robit.

Ale asi budem musiet vymaknut, ze. :-)

3. To, ze AVRka nemam rad neznamena, ze ich nepouzijem tam, kde sa hodia (navyse sa mi z nich nedviha zaludok tak ako z ***, takze je to este celkom dobre :-) ).

4. USB, ci uz FTDI alebo Cesko a od neho odvodene, sa bojim preto, lebo by som k nim nevedel dat adekvatne odpovede na otazku "nejde mi to, co teraz?". Hotovy USB/COM kabel je ine kafe, aj ked je to *******y Prolific.

5. Ak to zacnem robit na jednocipe, musim sa krotit aby som sa nenechal strhnut k nejakym zbytocnym okrasam, pokusom o superuniverzalnost atd. Na druhej strane, mozno by som nemal o tom rozmyslat ako o ciste novom vlastnom projekte, ale skusil to postavit do takej polohy, ze dost vela ludi ma "nejaku" dosku s "nejakym" jednocipom, takze sa len postavi napr. rad shiftregistrov a 32-pinova patica, a napise sa firmware aspon na 3 dominantne platformy tak aby sa lahko dal modifikovat pre lokalne pomery (piny, rychlost).

Bol by toto priechodzi model?

wek