Měření proudu na zesilovači

Čtvrtek Prosinec 6 04:16:20 CET 2007

Hezké ránko,

    já tím klešťákem neměřím ani na přívodu, ani na výstupu,ale na
jednotlivých větvích zdroje a podobně. Zátěž je stálá a napětí na ní se
nemění (100ohmů zátěž a napětí 102V). Díky za postrčení, nějak jsem si
seděla na vedení s tou korekcí, dneska budu malovat tabulku :-)

    Jinak ta PK111 jde bezpečně do 10kHz a mám pocit že ještě výše.
Dneska to můžu zkusit.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186