Jaky je stav neoficialniho satelitniho prijmu programu?

Václav Ovsík vaclav.ovsik@i.cz
Úterý Prosinec 4 09:40:51 CET 2007

On Sat, Dec 01, 2007 at 08:20:11PM +0100, Tomáš Tomáš wrote:
> Tak jsem se prave dozvedel, ze Nova zacala vysilat novy program Cinema
> pres satelit, dale jsem zjistil, ze pro prijem je nutne mit kartu CS
> Link za cca 2k Kc.
>
> Tak si tak rikam, jaky je sucasny stav , co "zakodovane" lze prijimat
> bez oficialni karty a jaky prijimac je pro tyto "kouzla" in. Naposledy
> co jsme to sledoval letel DreamBox  a snad slo prijimat CS i Sloval
> link.
> Je tu nekdo kdo sleduje vyvoj?

No ja mam doma DVB-S SkyStar 2 a ted chci postavit pocitac do hifi case
(HTPC) pod televizi. Uz jsem objednal bednu (SilverStone) a nejake
komponenty.

Pobezi tam Linux (Debian) + VDR a docela by me zajimalo, jestli ma nekdo
koupenou CSlink kartu + nejaky slot a provozuje to pod Linuxem. Teda
jestli to funguje (zapisy na kartu) plnohodnotne, abych nevyhazoval
penize.

Do doby asi 3 mesice zpet se CSlink dal prijimat pomoci pluginu vdr-sc
(S.o.f.t.C.a.m) s drobnymi vypadky. Pak zmenili klice a nove nejsou.

Me jde jenom o CSLink, fakt nema smysl ztracet cas koukanim na bednu.

Tady jsou nejaka diskusni fora:
http://www.cssf.cz/forumdisplay.php?f=60

Jdu to taky projit.
--