Jaky je stav neoficialniho satelitniho prijmu programu?

Snehulak snehulak@gmail.com
Neděle Prosinec 2 06:38:22 CET 2007

Neblaznete "cinema" to je jen jmeno pro kanal kterych tu je volne snad 10 uz
. Budou tam serialy i filmy co uz kazdy videl a rozhodne tam nebude nic co
by nebylo napred na velke NOVE. NOVA chce vypnit celej jeden multiplex tak
dela opicarny s "filmovych" kanalem. V podstate bud mate neco bez reklam ale
drsne placene jako je HBO anebo stanici druhe kategorie kde davaji veci co
uz kazdy videl 10x.

Podle me naprosto ztrata casu se snazit na neco takoveho koukat :)

snehulak