OT: Kto este nakupuje u ***, was: power LED 10W

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Prosinec 2 21:42:22 CET 2007

Ale ved ja nie som snad uplne krepy... Pozri, toto je jednoducho o ponuke a dopyte. Myslis, ze keby si dali namahu s tymi datasheetmi, obrazkami, cojaviemcim, tak toho predaju viac? Alebo zajdem este dalej: myslis, ze keby v tom krame na Nivach stali za pultom krasne devy a s usmevom a prijemnym slovom by Ti vysli v ustrety vo vsetkom - samozrejme co sa tyka *suciastok* (aby nedoslo k nejakemu trapnemu omylu :-) ) - tak toho predaju viac?

Ja viem, aj mna to s...hneva, ale taky je zivot... A ako pisem, to nie je ciste len zalezitost nasej zapadlej gubernie - mouser je predsa U.S.A...

wek