OT: Kto este nakupuje u ***, was: power LED 10W

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Neděle Prosinec 2 21:32:06 CET 2007

islo mi skor o to ze ked si chcem nieco kupit tak a niekto mi to chce
predat tak mi o tom aspon nieco povie. Pripadne ukaze obrazok. Predaj je
zalozeny na tom ze vsetci poznaju cely sortiment. Ale akonahle chces
nieco vyhladat tak si skoncil.
Predstav si taky Farnell keby poskytoval tolko informacie ako priduseny
zmodraly slon, ako by si tam nakupoval?