Re: EAGLE - rozmisteni součástek

intranet intranet@iss-copbrno.cz
Pondělí Duben 30 08:10:00 CEST 2007

Takze nahodou jsem mel stesti a zkusil jsem hledat prvne vykresleni
n-úhelniku a pritom jsem nasel i rozmisteni soucastek do kruhu nebo elipsy.

Kdo ma zajem tak napovim

Ve schematu vytvorit nekolik soucastek stejneho druhu treba led D1 - D40

Prepnout do DPS

File - Run - cmd-draw.ulp otevrit

Zakliknout MOVE - posouva soucastky
                                Layer - doplnit cislo 1 - soucastky na DPS
do urovne 1
                                - 1 st. Element .... name - doplnit jmeno
prvni doucastky napr. D1
                                x center coord - posun stredoveho bodu na x
souradnici
                                y center coord - posun stredoveho bodu na y
souradnici
                                +- radius - polomer kruznice v jednotkach
prave pouzivanych
                                Angle start ° - úhel pocatku kladeni
soucastek
                                Angle step    - krok pro kladeni soucastek
ve stupnich (napr pro 40 soucastek do kruhu je to 360/40=9) zapsat 9
                                Angle end    - konec vykreslovani ve
stupnich

Zakliknout ° degree step - pouziti kroku pro umisteni soucastek

 Zakliknout Rotate item to - natoceni soucastky ke stredu

Zakliknout Not Used
                                Elipse factor - 1

Da se s timto rozmistit soucastky, rozmistit via nebo hole pruchody
popripade nakresli temer vse co lze odvodit od elipsy popripade kruhu

JL