ot: cryptoworks modul a humax irci5400

dejfson dejfson@solnet.ch
Čtvrtek Duben 26 00:01:07 CEST 2007

zdravim experty.
vim ze moje otazka patri do jineho fora, ale snad se nekdo chytne.
Koupil jsem novy cryptoworksovy modul od philipsu (takovy ten s
modrobilym popisem) a zarazil jsem ho do humaxu se svym
slovak linkem. a nejede. resp. nejak jede, protoze se pri startu humaxu
rozjede menu s 'modify maturity rating' a zadnym moznym zpusobem z nej
nemuzu vyskocit. tedy krome vyberu a stisku ok po kterem to po me chce
nejaky 'top-secret' pin (??kdyz zadny pin na slovaklinkove karte ani na
tom modulu _neni_ aktivovan).

naprostou zahadou je mi ovsem, ze pred pul rokem jsem koupil od stejneho
vyrobce uplne stejny modul, se stejnou samolepkou, ktery fungoval uplne
bez problemu.
vypada to ze ten 'novy' modul nejak funguje, akorat ze je v nem novy
firmware od jine firmy a muj mily archaicky humaxik to nejak nemuze
rozchodit.
a tak jsem se chtel uplnou nahodou zeptat jestli tady uplnou nahodou
neresil nekdo uplne stejny problem....

dik.
d.