Embedded Linux

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Úterý Duben 24 21:40:35 CEST 2007

jirka7a@seznam.cz wrote:
> Dobry den,
> minitar je to same co Ovislink 5460AP. Jinak appro.pl najdete, ze delaji fw
> tj. davaji tam linux. Myslim, ze na ovislink.com najdete taky SDK. Myslim,
> ze by se wifi mela rozebehnout ?  TO myslite, ze nechodi ?

Osobne som to neskusal ale podla toho co je dostupne na nete, problem
je v tom, ze to SDK nie je uplne (co zjavne porusuje licenciu GPL).
Ta neuplnost spociva v nedostatku suborov, ktore linkuju ovladac
WiFi s kodom Linuxu, teda jadra. Tie kody su podla mojich
informacii nalinkovane na rozne vstupne body do pravdepodobne
nezdokumentovaneho binarneho ovladaca. Nech sa paci.

Lubos