Embedded Linux

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Úterý Duben 24 17:23:36 CEST 2007

Ovilink 5460, 5450 a podobne mají také vyvedeny seriovy port i když jen TTL,
linux v tom je vzdy, pokud jde o poruchovost tak jich provozujeme tak 300ks
a zavady minimální. Problem je, ze to je defakto jen RISC procesor a
vytahovat s toho vic nez par pinu bude docela porod.
Nicmene cena 800Kc je nedostizna.
Na hrani není spatny WRAP, ale to jiz je za jiné peníze

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of jirka7a@seznam.cz
Sent: Tuesday, April 24, 2007 5:02 PM
To: HW-news
Subject: Re: Embedded Linux

Dobry den,
minitar je to same co Ovislink 5460AP. Jinak appro.pl najdete, ze delaji fw
tj. davaji tam linux. Myslim, ze na ovislink.com najdete taky SDK. Myslim,
ze by se wifi mela rozebehnout ?  TO myslite, ze nechodi ?
Tyhle zarizeni se v modu client kousaly nevim jestli to nejak spravili, ...
. Taky jsem o tomto zarizeni uvazoval. Lepe se mi prave zdalo pouzit
routerboard za cca 60 dolaru, ktery ma standardni RS232.
Problem toho minitatu bude asi, ze to je urceno pro konecneho spotrebitele,
kde se na poruchovst prilis nehledi. Distributor Ovislinku mi tvrdil, ze ma
50% reklamace z prodeju.
Taky, kdyz k tomu pripojim nejake LCD, tak abych zvladl protahnout graficka
data.

Proto hledam ... .

Docela se mi zamlouva toto:
http://microcontrollershop.com/product_info.php?products_id=1440