Microchip

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Úterý Duben 24 15:10:48 CEST 2007

Je ale otazka, kdy ta revize prijde. Na strankach Microchipu se o tom nic
nepise.
Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Jozo" <svk421@zoznam.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 24, 2007 2:58 PM
Subject: Re: Microchip

Michal HW wrote:

>No teda nevim jak u Microchipu, ale u nas je zvykem vadne vyrobky v zarucni
>lhute opravit. Bohuzel kdyz jsem ted se dival po jinych vyrobcich, tak je
>vsude stejne. Snad jen Dallas svoje procesory opravuje.

Ten chip ma reviziu A1, takze je takmer novy, preto ma tolko chyb.
Pokial je to mozne, je dobre vyberat obvody az po prezreti erraty. Obcas
tam boli "fatal error", ze bezal len pri frekvenciach do 4MHz. Ale v
kazdej dalsej revizzi sa predsa chyby opravuju (aj ked vzdy nejake
zostavaju), takze ta veta o Dallasoch je trochu od veci. Staci si
pozriet zoznam errat zoradenych podla datumu vydania...

j.