Microchip

Jozo svk421@zoznam.sk
Úterý Duben 24 14:58:48 CEST 2007

Michal HW wrote:

>No teda nevim jak u Microchipu, ale u nas je zvykem vadne vyrobky v zarucni
>lhute opravit. Bohuzel kdyz jsem ted se dival po jinych vyrobcich, tak je to
>vsude stejne. Snad jen Dallas svoje procesory opravuje.

Ten chip ma reviziu A1, takze je takmer novy, preto ma tolko chyb.
Pokial je to mozne, je dobre vyberat obvody az po prezreti erraty. Obcas
tam boli "fatal error", ze bezal len pri frekvenciach do 4MHz. Ale v
kazdej dalsej revizzi sa predsa chyby opravuju (aj ked vzdy nejake
zostavaju), takze ta veta o Dallasoch je trochu od veci. Staci si
pozriet zoznam errat zoradenych podla datumu vydania...

j.