Robůtci na víkend.

Sobota Duben 21 21:22:14 CEST 2007

Hezký večír,

soutěž velkikých robotů byla nuda, jezdili divně, furt zlobili ... nic moc. Na tom filmu to bylo opravdu o něčem jiném :)

Samson bylo překvapení, ale podle Petra neodporuje pravidlům, i když záleží na výkladu toho, co znamená "pohnout se". Já sama nevím, připadá mi to trošku nefér, ale pokud to pravidla nezakazují, tak to dovolují.

Ptala jsem se autora Samsona, jestli tam má procesor nebo to udělal bez MCU. Je tam malý procesor, 555 má prý moc součástek kolem dokola. Tak trošku zvrhlost ...

Nejvíce se mi líbila "Kadla" a "Samodlabo" hihi

Jinak se mi tam líbilo, fajn den. Každopádně největší úspěch byl asi "Death match" :-))))) Také od začátku do konce ;-)

Saša Svobodová