Re: Robůtci na víkend.

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Sobota Duben 21 21:09:03 CEST 2007

Ahoj,
byl jsem tam s tremi kluky. Jen jeden je muj :-))) . Ty dva beru aby se
poucili o robotech.
Do konce jsem byt nemohl. Byla domluvena pravidla s rodici tech chlapcu. S
tim se neda nic delat.
Ty filmy se mi moc libily a uvazuji o reportazi ve vlastni rezii. Moc se mi
to libilo.
Jindra Polivka

Zdravím,
  tak jak se vám to líbilo ? Byl jsem tam s dětmi od začátku až do konce.
  Roboti byli zajímaví, překvapily mne však jen poměrně málo propracované
algoritmy - uchopit jednu plechovku/baterku na přesně daném místě, dovézt
ji do koše a STOP. Já vím, kecá mi to a nepředvedl jsem nic, ale na těch
filmech, co tam pouštěli, byly vidět podstatně "chytřejší" mašinky, se mi
zdálo. Osobně jsem měl pocit, že Felbot byl nejlepší, jeho 3. místo je
pro mne zklamáním (inu, jsem tak trochu FELák, možná je to proto).
  A co soudíte o Samsonovi v MiniSumu ? Dle mne to nebyl ani robot - žádný
pohon, těžiště nízko, aby s ním někdo nehnul, "algoritmus" v podobě
{ delay(5); motor(on); halt } - a přesto vyhrál. Možná by to chtělo malou
úpravu v pravidlech ?
    Zdraví Pavel Troller