Pouzivate nekdo MCU ADuC8xx od Analogu?

Jiří Kučera fonolit@seznam.cz
Středa Duben 18 23:21:18 CEST 2007

Dekuji,

po prohlidnuti datasheetu mam nekolik nejasnosti,
1. jake je vnitrni zapojeni portu P0,1,2,3? Pokud se nepletu tak P1 lze pouzit pouze jako vstup, ale neni mi tak zcela jasne zapojeni ostatnich portu a pripadna nutnost pouzicat externi pull-up rezistory.
2. Jaka je proudova zatizitelnost jednotlivych pinu a celeho portu, jde mi o to zda lze primo ridit LED diody?
3. Jak je to s nepouzitymi piny portu, potazmo vstupy ADC, lze je nechat NC nebo se maji prizemnit?

Dekuji
JK

ADuC je super rodina mikrokonvertoru s jadrem x52 a dnes jiz i ARM7.
APN s trivialnimi zapojenimi jako blikac LEDkou nebo voltmetr s ukazkou kodu od Analogu tak uplne necekejte. Podpora a "vzorove" pouziti ze strany internetove komunity je mensi, mozna je to dano nedostupnosti MCU v DIL pouzdre, mozna cenou ci obecnou dostupnosti.
Pokud mate chut lze s ADuC zacit bez vetsich problemu, zkuste najit jiny MCU s 24bit ADC a 12bit DAC s cenou pod 10$.
Pokud mate konkretni dotazy, sem s nimi, pokud budu vedet rad poradim